SAR oraz IAA reagują oświadczeniem na projekt podatku od przychodów reklamowych
  • 0
  • 1
9.02.2021

SAR oraz IAA reagują oświadczeniem na projekt podatku od przychodów reklamowych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

9 lutego 2021

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2021

W styczniu Strajk Kobiet był popularniejszy niż WOŚP. Najaktywniejsze miasta w sieci to Warszawa, Łódź i Poznań. Analiza SentiOne

Październikowy wyrok Trybunału Konstytucyjnego orzekający niekonstytucyjność przepisów dopuszczających aborcję z powodu trwałych i nieodwracalnych wad płodu, mimo pandemii oraz zakazu zgromadzeń stał się przyczyną ogromnych protestów w całym kraju. Jego publikacja w styczniu tego roku w Dzienniku Ustaw nie wywołała równie gwałtownych reakcji. Jak jednak wynika z danych internetowych zebranych przez SentiOne – zainteresowanie tematem było bardzo duże, choć o 80% mniejsze niż w październiku. Odnotowano 698 mln wyświetleń. Mężczyźni angażowali się w dyskusje tak samo często, jak kobiety.