SAR konsoliduje branżę w ramach klastra komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
7.01.2013

SAR konsoliduje branżę w ramach klastra komunikacji marketingowej

4 grudnia Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podpisało umowę z Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych na realizację projektu „Rozwój klastra komunikacji marketingowej regionu mazowieckiego SAR poprzez realizację badań i promocję”. Obejmuje on dwa komponenty – promocyjny i badawczy. W celu realizacji przyjętych założeń SAR rozpisał przetargi na działania wspierające ze strony agencji PR, interaktywnej oraz brand design.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 stycznia 2013