Santander Leasing wybiera agencję Ro do obsługi PR - Marketing przy Kawie
Santander Leasing wybiera agencję Ro do obsługi PR
  • 0
  • 1
6.03.2025

Santander Leasing wybiera agencję Ro do obsługi PR

Santander Leasing wybrał w przetargu agencję Ro. Agencja będzie odpowiadać za planowanie i realizację działań komunikacyjnych marki.

Celem współpracy jest wzmocnienie wizerunku i docieranie do przedsiębiorców z wartościami i ofertą marki Santander Leasing. Ro zajmie się:

  • koordynacją kampanii medialnych i marketingowych,
  • nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z mediami,
  • działaniami w mediach społecznościowych.

Agencja Ro będzie wspierać Santander Leasing w budowaniu silnej obecności w mediach, opracowując i realizując strategię PR dostosowaną do specyfiki branży finansowej. Zajmie się m.in. tworzeniem i dystrybucją kluczowych komunikatów, wzmacnianiem eksperckiego wizerunku przedstawicieli firmy oraz obsługą biura prasowego. Przejmie także odpowiedzialność za działania w social mediach.

Projekt poprowadzi zespół:

  • Agnieszka Wrońska, strateżka komunikacji, zadba o spójność i efektywność projektu,
  • Małgorzata Szelhaus, nowa członkini Ro, przejmie koordynację bieżących działań.

Za media społecznościowe odpowiada kilkuosobowy zespół social media, a nadzór nad całością sprawuje Magdalena Mikulska, partner Ro.

  • 1
Santander Leasing wybiera Ro

Santander Leasing wybiera Ro

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 marca 2025