- 0
- 1
Santander Leasing wybiera agencję Ro do obsługi PR
Santander Leasing wybrał w przetargu agencję Ro. Agencja będzie odpowiadać za planowanie i realizację działań komunikacyjnych marki.
Celem współpracy jest wzmocnienie wizerunku i docieranie do przedsiębiorców z wartościami i ofertą marki Santander Leasing. Ro zajmie się:
- koordynacją kampanii medialnych i marketingowych,
- nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z mediami,
- działaniami w mediach społecznościowych.
Agencja Ro będzie wspierać Santander Leasing w budowaniu silnej obecności w mediach, opracowując i realizując strategię PR dostosowaną do specyfiki branży finansowej. Zajmie się m.in. tworzeniem i dystrybucją kluczowych komunikatów, wzmacnianiem eksperckiego wizerunku przedstawicieli firmy oraz obsługą biura prasowego. Przejmie także odpowiedzialność za działania w social mediach.
Projekt poprowadzi zespół:
- Agnieszka Wrońska, strateżka komunikacji, zadba o spójność i efektywność projektu,
- Małgorzata Szelhaus, nowa członkini Ro, przejmie koordynację bieżących działań.
Za media społecznościowe odpowiada kilkuosobowy zespół social media, a nadzór nad całością sprawuje Magdalena Mikulska, partner Ro.
- 1