- 1
- 1
Santander Bank z drugą odsłoną kampanii dla przedsiębiorców – „Na starcie lekko nie było”
Osią kampanii Santander Banku jest spot rozpoczynający się sceną w świeżo otwartej pierogarni, czyli popularnym biznesie z branży gastronomicznej.
Santander Bank chce pokazać, że docenia wysiłek włożony w otwieranie biznesu. Dlatego oferuje Konto Firmowe Online z możliwością ePożyczki od początku prowadzenia działalności. W spocie widzimy klienta, który chwali nowe miejsce. Reakcja właściciela pokazuje, że start nie przebiegał tak łatwo, jakby się mogło wydawać.
Znany z poprzedniej odsłony kampanii efekt vertigo zabiera widzów w retrospekcję z życia przedsiębiorcy. Przynosi wspomnienie wyzwań, jakie musiał pokonać na początku swojej działalności. W serii ujęć obserwujemy m.in. to, jak biznes dosłownie wchodził mu do domu i dezorganizował życie rodzinne. Finałowa scena pokazuje, że jego pasja i ogromne zaangażowanie pozwoliły mu odnieść sukces.
– To druga odsłona kampanii dla przedsiębiorców, w której pokazujemy, że to, co z zewnątrz wydaje się atrakcyjne, czyli otwarcie i prowadzenie własnego biznesu, w rzeczywistości wiąże się z ogromem wyzwań. A właściciel firmy musi im sprostać. W tym roku szczególnie zwracamy się do klientów, którzy dla innych banków bywają niewidoczni. Bowiem paradoks polskiego przedsiębiorcy polega na tym, że początkowy okres działalności jest dla firmy kluczowy i często wymaga dodatkowych środków.
Ale większość początkujących przedsiębiorców ich nie otrzyma ze względu na brak historii finansowej i doświadczenia. A przecież firmy nie otwiera się z dnia na dzień. Trzeba poznać rynek i zbudować sieć kontaktów. To jest właśnie doświadczenie, które każdy przedsiębiorca zdobywa jeszcze przed oficjalnym startem. Chcemy być pierwszym bankiem w Polsce, który docenia tę pracę i pomaga firmom wtedy, kiedy wsparcie jest im najbardziej potrzebne – mówi Iwona Błońska-Orzoł, dyrektorka departament marketingu w Santander Banku Polska.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Santander Banku Polska dla przedsiębiorców ruszyła 10 października. Działania mają charakter szerokozasięgowy i obejmują telewizję, internet (digital i VOD) oraz media społecznościowe.
Za ideę kreatywną odpowiada agencja McCann Poland, za zakup mediów Dentsu (obronił budżet Santander w 2025 r.), a za produkcję Watchout Studio.

