Santander Bank Polska wydał ponad 29 mln zł na kampanię rebrandingową. IMM sprawdził wydatki reklamowe firm we wrześniu 2018
  • 0
  • 12
3.10.2018

Santander Bank Polska wydał ponad 29 mln zł na kampanię rebrandingową. IMM sprawdził wydatki reklamowe firm we wrześniu 2018

Największy budżet na reklamy we wrześniu przeznaczyła branża handlowa. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 października 2018

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
3.10.2018

Czy Bartosz Kurek przyćmił Roberta Lewandowskiego? Analiza agencji Abanana

Polscy siatkarze ponownie są mistrzami świata. Przez media społecznościowe oraz tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiek sukcesy. Agencja Abanana, korzystając z narzędzia Unamo sprawdziła, jak sukces przełożył się na obecność Bartosza Kurka w social media.