San Markos otwiera Futura Park Wrocław
  • 0
  • 1
10.03.2008

San Markos otwiera Futura Park Wrocław

5 marca 2008 swoje podwoje otworzył Futura Park. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej odpowiada agencja San Markos Republika Dobrej Marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2008

Magazyny Branżowe "Kariera" – aktualne spojrzenie na rynek pracy

W najbliższych dniach do wszystkich biur karier i organizacji studenckich polskich uczelni trafi cykl 4 magazynów poświęconych zagadnieniom rozwoju ścieżki kariery zawodowej, rynku pracy, praktyk i staży oraz przeglądowi firm w poszczególnych branżach. W dobie intensywnych zmian na rynku pracy oraz wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na aktualne informacje dotyczące rynku, Grupa Modus po raz kolejny wydała cykliczne publikacje mające na celu pomóc studentom, absolwentom, pracującym oraz wszystkim aktywnie dokształcającym się i szukającym dodatkowych kwalifikacji, stawić czoła wyzwaniom, jakie czekają na nich na drodze ich własnej kariery.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2008

Vistula&Wólczanka S.A. stawia na TARGIT

Vistula & Wólczanka S.A., giełdowa spółka specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz zarządzaniu własnymi markami odzieży męskiej i damskiej oraz dystrybucji marek ogólnoświatowych, zakończyła pierwszy etap implementacji i rozpoczęła użytkowanie duńskiego systemu TARGIT – narzędzia klasy Business Intelligence do wielowymiarowej analizy danych. Pierwszy etap dotyczy zastosowań (modułów) Sprzedaż i Stany magazynowe.