Samsung wspiera nowy płaski telefon D800 kampanią reklamową - Marketing przy Kawie
Samsung wspiera nowy płaski telefon D800 kampanią reklamową
  • 0
  • 1
27.04.2006

Samsung wspiera nowy płaski telefon D800 kampanią reklamową

Samsung Electronics Polska wprowadził pierwszy z serii SLIM telefon D800, kierowany głównie do mężczyzn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55736 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
27.04.2006

Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych

Agencja Boomerang Team korzystając z funduszy europejskich w najbliższym czasie planuje wdrożenie systemu informatycznego, który ma służyć do zarządzania działaniami field marketingowymi prowadzonymi przez agencję. Jednocześnie Boomerang Team planuje wprowadzenie do oferty swoich usług działań contact center. Nowoczesny system informatyczny to prawdopodobnie pierwszy tego typu program w Polsce i ma na celu usprawnienie procesu obsługi Klienta przez agencję. W związku z tym projektem do agencji dołączyła nowa osoba Mirosław Dobrzyński, który zajmie się wdrożeniem nowego systemu i rozwojem usługi contact center, który będzie funkcjonował w powiązaniu z systemem informatycznym.