Samsung reklamuje urządzenia Lifestyle TV w kampanii „Zrób to po swojemu”
  • 6
  • 7
22.02.2023

Samsung reklamuje urządzenia Lifestyle TV w kampanii „Zrób to po swojemu”

Ruszyła nowa, globalna kampania marki Samsung, pod hasłem „Zrób to po swojemu”. Promuje telewizory z serii Lifestyle. W reklamach można zobaczyć sześć historii zbudowanych wokół różnych stylów życia i pasji użytkowników.

Każda z reklam jest także realnym scenariuszem wykorzystania produktów z kategorii Lifestyle TV. Kampania została przygotowana z myślą o mediach społecznościowych, dlatego jest oparta na krótkich materiałach wideo, grafikach i postach.

Za wdrożenie kampanii w Polsce odpowiedzialne są: agencja VMLY&R oraz agencja mediowa Starcom.

  • 7
Kampania Lifestyle TV Samsunga

Kampania Lifestyle TV Samsunga

Kampania Lifestyle TV Samsunga
Kampania Lifestyle TV Samsunga
Kampania Lifestyle TV Samsunga
Kampania Lifestyle TV Samsunga
Kampania Lifestyle TV Samsunga
Kampania Lifestyle TV Samsunga

22 lutego 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.02.2023

„Mapa Trendów 2023” Infuture.institute

Zmiany demograficzne, Multipolaryzacja Świata, Symbiocen, Bioera i Świat lustrzany to pięć megatrendów, które znalazły się na nowej „Mapie Trendów” Infuture.institute. Przypisanych do nich zostało pięćdziesiąt trendów, z czego prawie trzydzieści nowych. Wśród nich m.in.: Depopulacja, Digitalizacja konfliktów, Implementacja generatywnej AI, Internet istot, Rozpad państwowości, Walka o technosuwerenność, Płynność tożsamości oraz Lab Grown. 

21 lutego 2023