Samsung w reklamie porównuje swoje smartfony z urządzeniami Apple’a i drwi z konkurenta
  • 1
  • 0
7.11.2017

Samsung w reklamie porównuje swoje smartfony z urządzeniami Apple’a i drwi z konkurenta

W spocie Samsunga smartfony z rodziny Galaxy porównywane są z urządzeniami Apple’a. Nawet wierny fan smartfonów z jabłuszkiem w końcu decyduje się na sprzęt marki Samsung.

Główny bohater 60-sekundowej reklamy zatytułowanej „Growing Up” to Erik – fan smartfonów Apple’a. Od dekady kupuje kolejne urządzenia tej marki. Te jednak zawsze go zawodzą.

Jego dziewczyna z kolei przez wszystkie te lata usatysfakcjonowana korzysta ze sprzętu Samsunga. Jej telefon ma większy wyświetlacz, jest wodoodporny, można zapisywać w nim wiadomości za pomocą rysika czy ładować go bezprzewodowo.

W końcu sam Erik chowa do szuflady urządzenie Apple’a i decyduje się kupić Samsunga. Zadowolony mija innego entuzjastę amerykańskiej marki, którego fryzura łudząco przypomina kształt ramki iPhone’a. To bezpośrednie odniesienie do nowego Samsunga Galaxy S8.

Reklamę przygotowała agencja Wieden + Kennedy Portland, produkcją zajął się Biscuit Filmworks.

MRSS

1 tydzień temu

Litościwie pominęli afery "bendgate" i "antennagate", choć mocno się ich spodziewałem. ;)

7 listopada 2017

Czytaj także

6 listopada 2017

Reklama
Czytaj także
Reklama