Samsung partnerem technologicznym Muzeum Powstania Warszawskiego
  • 0
  • 1
2.08.2012

Samsung partnerem technologicznym Muzeum Powstania Warszawskiego

Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła partnerstwo technologiczne z Muzeum Powstania Warszawskiego. W ramach rozpoczynającej się współpracy Samsung został partnerem wystawy „O broni. Militaria ze zbiorów Muzeum Powstania Warszawskiego”, która została otwarta 31 lipca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 sierpnia 2012

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
2.08.2012

„Przyszło świeże” – ekologiczna kampania reklamowa sieci sklepów IKEA

IKEA Targówek 1 sierpnia rozpoczęła w Warszawie ekologiczną kampanię reklamową. Podczas akcji zostaną wykorzystane m.in. gigantyczne meble z trawy, „rosnące” billboardy, hasła reklamowe „wyczyszczone” na ulicach oraz kiełkujące ulotki. Przez cały czas trwania akcji rośliny znajdować się będą pod stałą opieką ogrodnika, a po jej zakończeniu na powrót trafią do naturalnej gleby. Celem akcji jest zachęcenie mieszkańców Warszawy do odwiedzenia sklepu na Targówku.