Samsung Fun Club we współpracy z programem „Klasa MTV”
  • 0
  • 1
17.10.2006

Samsung Fun Club we współpracy z programem „Klasa MTV”

Rozpoczął się wspólny projekt MTV i Samsung Fun Club p.t. „Dźwiękowa inwazja”, skierowany do uczniów szkół średnich. Akcja jest realizowana w programie „Klasa MTV”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2006

Telewizory LG nagrodzone godłem „Laur Konsumenta”

LG Electronics Polska Sp. z o.o. uzyskała ogólnopolskie złote godło „Laur Konsumenta 2006” w kategorii „Telewizory”. Zdaniem specjalistów od analiz rynkowych, produkty firmy LG cieszą się bardzo dużą popularnością i ogólnym uznaniem. W badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez redakcję Przeglądu Gospodarczego telewizory LG klasyfikowane były jako najczęściej wybierane i wyjątkowo często rekomendowane innym osobom.