Samobójstwo na TikToku – zanim firma zadzwoniła na policję, opracowała strategię PR - Marketing przy Kawie
Samobójstwo na TikToku – zanim firma zadzwoniła na policję, opracowała strategię PR
  • 0
  • 1
11.02.2020

Samobójstwo na TikToku – zanim firma zadzwoniła na policję, opracowała strategię PR

Niemal rok temu 19-letni Brazylijczyk popełnił samobójstwo. Zrelacjonował je na żywo na TikToku. Przedstawiciele firmy zwlekali 3 godziny z poinformowaniem policji. Zamiast tego przygotowywali strategię kryzysową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Arian

5 lat temu

"Piętnastu użytkowników zawiadomiło przedstawicieli platformy"

A ilu zawiadomiło policję?

Rozwiń komentarze

11 lutego 2020

10 lutego 2020