SaltPepper Brand Design autorem nowego logotypu PZPN
  • 0
  • 1
26.01.2011

SaltPepper Brand Design autorem nowego logotypu PZPN

Agencja SaltPepper Brand Design wygrała konkurs na zmianę identyfikacji wizualnej Polskiego Związku Piłki Nożnej. Do zamkniętego konkursu PZPN zaprosił w październiku 2010 r. czołowe agencje brandingowe w Polsce. Spośród trzech finałowych propozycji na styczniowym posiedzeniu Zarządu PZPN został wybrany projekt autorstwa SaltPepper BD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2011

Duże zainteresowanie inwestorów ofertą prywatną Codemedia SA

Codemedia SA, spółka świadcząca usługi w zakresie kompleksowej komunikacji w Internecie oraz rozwiązań typu direct response, z sukcesem zakończyła ofertę prywatną akcji. Zgodnie z zamierzeniem, pozyskała ponad 1,1 mln zł. W związku z dużym zainteresowaniem inwestorów akcjami Codemedia SA w trakcie oferty prywatnej dokonano ponad 90% redukcji zapisów. Spółka planuje debiut na NewConnect w drugiej połowie lutego 2011 r. Autoryzowanym doradcą jest Capital One Advisers.