0 1 6.11.2006Salt & Pepper rozbujała Bank BISEkampanie reklamowe TweetAgencja Salt & Pepper zrealizowała ogólnopolską kampanię dla swojego klienta – Banku BISE.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.11.2006K2 przełamuje konwencje w prasie on-lineDział konsultingu K2 zakończył jedno z największych w swojej historii zleceń doradczych, polegające na zaprojektowaniu nowego serwisu gazetawyborcza.pl.
0 1 0 0 0 6.11.2006smARTcat dla Banku BISEBank Inicjatyw Społeczno Ekonomicznych wprowadził dla swoich klientów usługę Bankowości Elektronicznej. W ramach usługi uruchomiono trzy serwisy – Serwis internetowy, Serwis telefoniczny i Automatyczny serwis telefoniczny. Agencja smARTcat przygotowała koncepcję funkcjonalności, nawigacji oraz grafikę systemu transakcyjnego dostępnego przez Internet.
0 1 0 0 0 6.11.2006„Twoje życie. Twój Olympus.” Kampania wizerunkowa aparatu Olympus mju 750Olympus Polska, lider w opracowywaniu i wdrażaniu technologii optyczno-cyfrowych, z dniem 4 listopada rozpoczyna kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 750 pod hasłem „Twoje życie. Twój Olympus.”
0 1 0 0 0 6.11.2006Metropol uruchomił nowy kanał komunikacji z czytelnikamiOd poniedziałku 6 listopada czytelnicy dziennika Metropol mogą kontaktować się z redakcją za pomocą komunikatora internetowego Gadu-Gadu. Na mocy porozumienia podpisanego pomiędzy TPP, wydawcą Metropolu, a Gadu-Gadu S.A., gazeta uzyskała specjalny numer GG 500, który będzie kolejnym kanałem komunikacji z dziennikarzami gazety.