„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia Mowi
  • 1
  • 0
26.04.2019

„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia Mowi

Wchodząca na polski rynek norweska marka łososia Mowi rozpoczęła wielokanałową kampanię reklamową „Salmon is Good, Mowi is Goodness”. Jej celem jest zmiana postrzegania tej ryby przez konsumentów oraz zwrócenie uwagi na walory kulinarne i wartości odżywcze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Pedra

5 lat temu

Dla równowagi proponuję marce zachęcać konsumentów do obejrzenia filmu na Yotube "Cała prawda o rybach 2015 caly film dokumentalny Jak wyglada przemysl rybny" - jest tam m.in. material o lososiach norweskich.

26 kwietnia 2019