„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia Mowi
  • 1
  • 0
26.04.2019

„Salmon is Good, Mowi is Goodness” – ruszyła wielokanałowa kampania reklamowa łososia Mowi

Wchodząca na polski rynek norweska marka łososia Mowi rozpoczęła wielokanałową kampanię reklamową „Salmon is Good, Mowi is Goodness”. Jej celem jest zmiana postrzegania tej ryby przez konsumentów oraz zwrócenie uwagi na walory kulinarne i wartości odżywcze.

Działania ruszyły 15 kwietnia. Prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie. Zaplanowano też niestandardowe aktywności dla konsumentów na terenie całej Polski. Jedną z nich jest uruchomienie food trucka GoodTruck, który wyruszy w ogólnopolską trasę.

Firma zajmująca się hodowlą i przetwórstwem łososia zaprosiła do współpracy znanych blogerów oraz influencerów kulinarnych i lifestyle’owych. Będą oni mieli okazję spróbować dań z łososiem przygotowywanych przez najlepszych szefów kuchni w Polsce.

W ramach działań promocyjnych w branży HoReCA marka będzie wspierać ogólnopolskie konkursy kulinarne. Będzie również obecna na Taste Masters 2019, organizowanym przez Gault & Millau Polska.

Aby zachęcić konsumentów do spożywania łososia, Mowi organizuje również degustacje, samplingi oraz live cookingi. Mają one uświadomić konsumentom, że dania z łososia mogą być smaczne, proste i szybkie.

30-sekundowy spot telewizyjny wyreżyserowała Belen Gayan, wideo zrealizowała agencja The Cyranos/McCann. Adaptacją na polski rynek zajęła się firma TenZacharski.

Pedra

3 tygodnie temu

Dla równowagi proponuję marce zachęcać konsumentów do obejrzenia filmu na Yotube "Cała prawda o rybach 2015 caly film dokumentalny Jak wyglada przemysl rybny" - jest tam m.in. material o lososiach norweskich.

26 kwietnia 2019