Salateria Lisnera w radiu i ponownie w telewizji
  • 0
  • 1
18.05.2011

Salateria Lisnera w radiu i ponownie w telewizji

Z początkiem maja rozpoczęła się nowa kampania telewizyjno-radiowa submarki Salateria brandu Lisner. Akcja ma przynieść submarce korzyści wizerunkowe i przedstawić jej produkty w odświeżonej szacie graficznej. Za realizację projektu odpowiedzialna jest agencja reklamowa GPD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.05.2011

Firmy outsourcingowe łączą siły


Promocja produktu w hipermarkecie, wsparcie sprzedaży przez call center a następnie rejestracja danych wszystkich klientów zlecona w jednym miejscu – na polskim rynku pojawiła się nowa marka, która skupia pięć spółek z rynku outsourcingu. Wśród jej głównych usług znajdują się outsourcing wsparcia sprzedaży i marketingu, obsługa procesów związanych z zarządzaniem dokumentami oraz call center. Dzięki integracji Outsourcing Experts stanie się jednym z największych podmiotów funkcjonujących w tym sektorze.