Saeco promuje ekspresy w telewizji oraz Internecie (wideo) - Marketing przy Kawie
Saeco promuje ekspresy w telewizji oraz Internecie (wideo)
  • 1
  • 1
9.11.2016

Saeco promuje ekspresy w telewizji oraz Internecie (wideo)

4 listopada wystartowała pierwsza szerokozasięgowa kampania marki Saeco (Philips). Ma przyciągnąć nowych użytkowników automatycznych ekspresów do kawy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2016

„Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej” – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Eventy są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem komunikacji marketingowej. Rośnie świadomość ich skuteczności, wzrasta też poziom wymagań stawianych agencjom eventowym. Branża eventowa rozwija się dynamicznie, a wraz z nią wiedza na temat event marketingu. W odpowiedzi na te zjawiska powstała książka „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”.

8 listopada 2016