Saatchi & Saatchi zamiast PZL – Wedel wybrał agencję kreatywną
  • 0
  • 1
8.07.2020

Saatchi & Saatchi zamiast PZL – Wedel wybrał agencję kreatywną

Zakończył się przetarg na obsługę marki E.Wedel. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, wybrano Saatchi & Saatchi. Zaprojektuje ona komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 r., czyli rok jubileuszu Wedla.

Ten przetarg należał do najtrudniejszych organizowanych przez firmę Wedel. Walka do końca była niezwykle wyrównana. Agencje zaprezentowały koncepcje na bardzo wysokim poziomie, przez co wybranie jednej z nich stanowiło dla nas duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że współpraca z nowym partnerem wiele wniesie do naszego biznesu. Poza gratulacjami dla zwycięzcy, wyrazy podziękowania chciałabym przekazać także broniącej tytułu agencji PZL – zarówno za zaproponowaną na przetargu koncepcję, jak i dotychczasową, wieloletnią współpracę – mówi Elżbieta Kulawik, kierownik mediów i komunikacji zintegrowanej E.Wedel.

Cały proces przetargowy trwał pół roku. Został przeprowadzony zgodnie ze standardami Białej księgi branży komunikacji marketingowej SAR. Wedel podpisał ją jako pierwszy reklamodawca w Polsce. Jako sygnatariusz firma we współpracy z dostawcami usług marketingowych zobowiązana jest m.in. do przestrzegania standardów przetargowych, partnerstwa, dobrej komunikacji, wymiany wiedzy i współodpowiedzialności za koszty.

W ramach wygranego przetargu Saatchi & Saatchi pewne prace rozpocznie już w tym roku. W przyszłym obejmie zwierzchnictwo kreatywne nad pozostałymi agencjami współpracującymi z Wedlem. Będzie odpowiadać za komunikację wszystkich wedlowskich marek, w tym za działania z okazji 170-lecia.

  • 1
E.Wedel wybrał Saatchi & Saatchi

E.Wedel wybrał Saatchi & Saatchi

8 lipca 2020