Kim są osoby współpracujące z firmami sprzedaży bezpośredniej? Badanie Ipsosu
  • 0
  • 6
23.10.2018

Kim są osoby współpracujące z firmami sprzedaży bezpośredniej? Badanie Ipsosu

23 października obchodzone jest święto branży sprzedaży bezpośredniej. W VII Polskim Dniu Sprzedaży Bezpośredniej sektor ogłosił wyniki badania na swój temat. Przeprowadziła je agencja Ipsos w jedenastu państwach Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51616 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2018

„Ścieżki zakupowe polskich konsumentów” – badanie Ipsosu dla Google

W trakcie podejmowania decyzji zakupowej konsumenci korzystają z wielu różnych źródeł informacji na różnych urządzeniach. W ramach badań przeprowadzonych przez Ipsos na zlecenie Google pytano konsumentów z Polski, Czech, Ukrainy i Grecji o 4 kategorie produktów i usług. Polscy konsumenci mają wiele wspólnych nawyków zakupowych z regionalnymi sąsiadami. Badania zidentyfikowały jednak również typowo polskie zachowania.