S-O-S SAVE WATER
  • 0
  • 1
21.08.2008

S-O-S SAVE WATER

W ramach festiwalu Stadium of Sound 2008 organizatorzy eventu – Wydawnictwo My Music oraz KKS Lech Poznań, przeprowadzają akcję S-O-S SAVE WATER, mającą na celu uświadomienie młodym ludziom skali problemu braku wody pitnej na świecie. Pozyskane środki finansowe z akcji, m.in. ze sprzedaży dedykowanej wody oraz akcji sms-owej, zostaną przekazane na kampanię społeczną „Zbieram wodę” Polskiej Akcji Humanitarnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2008

Scotch-Brite jest z nami od 50 lat

Marka Scotch-Brite istnieje na rynku już od 50 lat. To produkty zarówno do codziennego użytku, jak i specjalistyczne produkty dla branż przemysłowych. Pierwsze produkty tej marki powstały w 1958 roku. Była to gama padów do podłóg Slim Line Scotch-BriteTM, które zdzierają, myją, czyszczą i polerują powierzchnię, czyniąc podłogi piękniejszymi i trwalszymi. Podczas dalszego rozwoju marki powstał drugi dział produktów: dział gąbek i włóknin Scotch-Brite™.