„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handlu - Marketing przy Kawie
„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handlu
  • 1
  • 2
10.05.2021

„Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” – Eactive bada opinie o kondycji e-handlu

Firma Eactive zapytała przedstawicieli sklepów internetowych, jakie mają zdanie na temat obecnej sytuacji e-handlu. Stworzona na tej podstawie publikacja „Rzeczywistość e-commerce z perspektywy sklepów internetowych” zawiera wypowiedzi właścicieli, dyrektorów oraz menedżerów i może stanowić źródło inspiracji dla branży e-commerce oraz firm, które wspierają jej rozwój.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 maja 2021

7 maja 2021