Ryzykować trzeba umieć – nowa kampania XTB (wideo)
  • 2
  • 1
16.10.2012

Ryzykować trzeba umieć – nowa kampania XTB (wideo)

W ramach kampanii „Ryzykować trzeba umieć”, prowadzonej przez Dom Maklerski X-Trade Brokers, do końca roku emitowane będą dwa spoty telewizyjne.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2012

Ukazała się książka Jane Maas „Mad women”

Opowieść o kobiecie w świecie rządzonym przez mężczyzn. Nieocenzurowana historia kariery w agencji reklamowej na Madison Avenue w latach 60. i później. „Mad women” to błyskotliwa książka Jane Maas – prawdziwej weteranki branży reklamowej. Autorka karierę zaczynała w latach 60. w agencji Ogilvy & Mather. Te właśnie czasy portretuje w swojej książce, nie uciekając jednak od wycieczek w przyszłość oraz refleksji na temat roli kobiet w zmieniającym się świecie.