- 3
- 6
Rytuały klientów w reklamach z nowej platformy kreatywnej McDonald’s
Platforma kreatywna „Only at McDonald’s” w Wielkiej Brytanii opiera się na celebrowaniu drobnych momentów związanych z jedzeniem hamburgerów i frytek. Te rytuały jednych mogą dziwić, innym przypominają ich własne zachowania.
Spoty „Only at McDonald’s” pokazują banalną codzienność klientów sieci. Zachowania, które są powszechne, ale dotychczas nie były pokazywane wprost w przekazie reklamowym.
W spocie „The Makeshift Table” widzimy więc mężczyznę, który rozpoczyna jedzenie zestawu z McDonald’s w podmiejskim pociągu. Wraca po całym dniu pracy i na kolanach aranżuje „stół”.
„The Gherkin Transfer” to przenoszenie korniszona na tackę partnera siedzącego naprzeciwko.
Bohaterka reklamy „Fries Eyes” nie może oderwać wzroku od frytek jedzonych przez przyjaciółkę.
Z kolei billboard OOH pokazuje frytkę zanurzaną nie w keczupie, ale w słodkim shake’u.

„Only at McDonald’s” – nowa platforma kreatywna marki
Platformę kreatywną „Only at McDonald’s” przygotowała agencja Leo Burnett. Media zaplanował OMD, a produkcją zajęła się Academy.
- 5