„Only at McDonald's” – nowa platforma kreatywna marki - Marketing przy Kawie
Rytuały klientów w reklamach z nowej platformy kreatywnej McDonald's
  • 3
  • 6
2.02.2025

Rytuały klientów w reklamach z nowej platformy kreatywnej McDonald’s

Platforma kreatywna „Only at McDonald’s” w Wielkiej Brytanii opiera się na celebrowaniu drobnych momentów związanych z jedzeniem hamburgerów i frytek. Te rytuały jednych mogą dziwić, innym przypominają ich własne zachowania.

Spoty „Only at McDonald’s” pokazują banalną codzienność klientów sieci. Zachowania, które są powszechne, ale dotychczas nie były pokazywane wprost w przekazie reklamowym.

W spocie „The Makeshift Table” widzimy więc mężczyznę, który rozpoczyna jedzenie zestawu z McDonald’s w podmiejskim pociągu. Wraca po całym dniu pracy i na kolanach aranżuje „stół”.

„The Gherkin Transfer” to przenoszenie korniszona na tackę partnera siedzącego naprzeciwko.

Bohaterka reklamy „Fries Eyes” nie może oderwać wzroku od frytek jedzonych przez przyjaciółkę.

Z kolei billboard OOH pokazuje frytkę zanurzaną nie w keczupie, ale w słodkim shake’u.

Platforma kreatywna „Only at McDonald's”

„Only at McDonald’s” – nowa platforma kreatywna marki

Platformę kreatywną „Only at McDonald’s” przygotowała agencja Leo Burnett. Media zaplanował OMD, a produkcją zajęła się Academy.

  • 5
„Only at McDonald's” – nowa platforma kreatywna marki

„Only at McDonald's” – nowa platforma kreatywna marki

„Only at McDonald's” – nowa platforma kreatywna marki
„Only at McDonald's” – nowa platforma kreatywna marki
Platforma kreatywna „Only at McDonald's”
Platforma kreatywna „Only at McDonald's”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 stycznia 2025