Rysunkowa postać ankietera zwiększa skuteczność badania – Gemius i IIBR
  • 0
  • 1
27.06.2013

Rysunkowa postać ankietera zwiększa skuteczność badania – Gemius i IIBR

Nieinwazyjna forma, łatwość odmowy i rysunkowa postać ankietera – to droga do zwiększenia skuteczności badań marketingowych w Sieci. Nowe rozwiązania wypracowali badacze z IIBR i Gemiusa, którzy zakończyli projekt realizowany w ramach programu Innotech.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 czerwca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.06.2013

Medialność polskich polityków – Press-Service Monitoring Mediów

O 15 proc. spadła liczba materiałów prasowych na temat liderów partii politycznych w maju. Zainteresowanie tracą wszyscy poza prezesem Prawa i Sprawiedliwości. W ubiegłym miesiącu wśród przywódców ugrupowań parlamentarnych Jarosław Kaczyński osiągnął też najniższy odsetek nieprzychylnych treści – wynika z badania „Scena polityczna”, przeprowadzanego przez Press-Service Monitoring Mediów.