Rynek smartfonów w Polsce – analiza MEC
  • 0
  • 7
20.09.2013

Rynek smartfonów w Polsce – analiza MEC

48% polskich internautów nie ma smartfona i zdecydowana większość z nich (73%) nie zamierza w najbliższym czasie takiego aparatu kupić – to niektóre z wniosków z badania przeprowadzonego przez dom mediowy MEC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Słuchacze kierunku nowy public relations WSE przygotowali kampanię PR dla TEDxKraków

W roku akademickim 2012/2013 słuchacze 10. edycji studiów podyplomowych na kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla TEDx Kraków. To organizacja non profit przygotowująca lokalną edycję konferencji TED oraz przedsięwzięcia promujące hasło „Ideas worth spreading!”.
(informacja promocyjna)