Rynek reklamy programmatic wzrośnie w 2017 r. o 31% – prognozuje Zenith
  • 0
  • 1
28.11.2016

Rynek reklamy programmatic wzrośnie w 2017 r. o 31% – prognozuje Zenith

Przewidywany 31-procentowy przyszłoroczny wzrost rynku reklamy programmatic zapowiada wysoką dynamikę. Może być ona wyższa od dynamiki wzrostu wszystkich innych kanałów internetowych − wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2016

Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że nadążanie za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi to wyścig bez mety. Tegoroczna edycja badania Mind Progress Group i IPC dotyczy zatem nowej roli marketingu, poziomu cyfryzacji polskich specjalistów tej dziedziny i tempa przyswajania przez nich innowacji.