Rynek reklamy po III kwartale 2014 r. wzrósł o 2,6% – Starlink (infografika)
  • 0
  • 1
14.11.2014

Rynek reklamy po III kwartale 2014 r. wzrósł o 2,6% – Starlink (infografika)

W okresie od stycznia do września 2014 r., dzięki zwiększeniu wydatków na reklamę telewizyjną, internetową i radiową, dynamika wydatków reklamowych w ujęciu netto wyniosła +2,6%. Oznacza to wzrost o 129,6 mln zł wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Starlink przygotował kwartalne podsumowanie sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 listopada 2014