Rynek reklamy OOH w Polsce po pierwszym półroczu 2014 r. z nadzieją na wzrost – analiza IGRZ
  • 0
  • 8
28.07.2014

Rynek reklamy OOH w Polsce po pierwszym półroczu 2014 r. z nadzieją na wzrost – analiza IGRZ

Zgodnie z danymi o przychodach firm podlegających Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej wielkość sprzedaży w drugim kwartale 2014 r. wyniosła ponad 130 mln zł, a w pierwszym półroczu ponad 218 mln zł. W porównaniu do tego samego okresu 2013 r. liczba powierzchni ekspozycyjnych na standardowych nośnikach reklamy zmniejszyła się o blisko 2700 sztuk.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53497 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lipca 2014