0 1 22.05.2012Rynek reklamy kontekstowej 2011 – raportbadania marketingowe TweetAdkontekst wydał swój doroczny raport na temat rynku reklamy kontekstowej w Polsce.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54855 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 22.05.2012Popularność płatności zbliżeniowych rośnieFirst Data Polska, właściciel marki Polcard, prezentuje pierwsze w 2012 r. zestawienie preferencji polskich konsumentów w kwestii metod płatności dokonywanych za pomocą kart. Prezentowane dane pochodzą z transakcji przetworzonych przez firmę.
0 1 0 0 0 22.05.2012City Index i portal Wygodnie.pl z agencją interaktywnąAgencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z firmą inwestycyjną City Index i portalem ubezpieczeniowym Wygodnie.pl. Dla City Index agencja będzie długofalowo przygotowywać kreacje do kampanii internetowych, dla Wygodnie.pl przeprowadzi rebranding.
0 1 0 0 0 22.05.2012Volkswagen Bank Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę eventowąAgencja field marketingowa Sales Link wygrała przetarg na obsługę eventową Volkswagen Bank Polska, zostając tym samym jego wiodącą agencją eventową. Sales Link pokonała w przetargu cztery inne agencje.
1 1 0 0 0 22.05.2012Kampania reklamowa Volvo XC60 (wideo)Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i system City Safety, rozpoczęła się w maju i potrwa dwa miesiące. Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską oraz dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.