Rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r. Optymizm w IV kwartale
  • 0
  • 6
24.02.2017

Rynek reklamowy wzrósł o 3 proc. w 2016 r. Optymizm w IV kwartale

W 2016 r. wartość netto rynku reklamy wyniosła 8331 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 3 proc. więcej niż w roku 2015. W czwartym kwartale wartość rynku urosła o 3,9 proc, dzięki dużemu wzrostowi w telewizji oraz Internecie. Drugi i trzeci kwartał były słabsze – dynamika wyniosła odpowiednio 2,2 proc. i 2,1 proc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 lutego 2017

23 lutego 2017