Rynek reklamowy wzrósł o 1,3% w I półroczu 2017 r. II kwartał rozczarował niską dynamiką
  • 0
  • 7
24.08.2017

Rynek reklamowy wzrósł o 1,3% w I półroczu 2017 r. II kwartał rozczarował niską dynamiką

Po sześciu miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 4255,5 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to o 1,3% więcej niż w ubiegłym roku. Po dobrym pierwszym kwartale (+2,3%) w drugim rynek spowolnił i urósł o 0,5%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2017

23 sierpnia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.08.2017

Doradca Trumpa i Maciej Orłoś o marketingu politycznym podczas konferencji „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”

Zaufany doradca Donalda Trumpa Johnny Daniels, Maciej Orłoś i kilkunastu czołowych ekspertów od wizerunku, PR-u i marketingu w Polsce. Można będzie ich spotkać podczas konferencji „PR w Samorządzie i Administracji Państwowej”. XIV edycja tego wydarzenia odbędzie się 27 i 29 września w Krakowie. Jej temat przewodni to „Marketing polityczny a polityka wyborów”. Poznamy też laureatów 6. edycji Kryształów PR-u – nagród za najlepsze kampanie w samorządach i administracji.