Rybacy testują Huawei Mate 20
  • 1
  • 0
12.02.2019

Rybacy testują Huawei Mate 20

Huawei Mobile Denmark rozpoczął kampanię reklamową smartfonu Mate 20. Urządzenie poddawane jest przeróżnym testom z przymrużeniem oka. W filmie zaprezentowanym 4 lutego smartfon został zabrany na pokład rybackiego kutra.

Kapitan i jego załoga sprawdzili m.in., jak działa stabilizacja obrazu w aparacie modelu Mate 20, slow motion oraz czy sprzęt jest wodoodporny. Spot powstał w ramach kampanii „ChallengeMate”.

  • Reżyseria: Michał Sabliński
  • DOP: Bartłomiej Kaczmarek
  • Dom produkcyjny: Oto Film
  • Studio postprodukcyjne: Orka
  • Studio dźwiękowe: Juice Sound
  • Internet: Happy Endians

12 lutego 2019

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2019

Sport potrzebuje sponsoringu – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie. Zmalał natomiast odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że fakt, iż dana firma jest sponsorem, spowodował, że zainteresował się jej ofertą – wynika z badania „Sponsoring monitor 2018” ARC Rynek i Opinia.