Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś - Marketing przy Kawie
Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś
  • 0
  • 1
30.09.2004

Ruszyła telewizyjna kampania serków Bakuś

„Uwaga dzieci, Bakuś-pakuś leci!” – to slogan telewizyjnej kampanii reklamowej serków dla dzieci Bakuś, do której spot reklamowy przygotowała agencja DEMO Effective Launching. Celem kampanii jest poinformowanie o rozpoczęciu promocji konsumenckiej oraz wzrost sprzedaży serków Bakuś.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 września 2004

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2004

Moda monitorowana

27 września 2004, podczas Mediolańskiego Tygodnia Mody, odbył się niezwykły pokaz: na wybiegu, wśród kreacji słynnego włoskiego projektanta Roberto Cavalli, swoją premierę miał również najnowszy, 17-calowy monitor LCD BenQ FP 785. Niezwykły, superpłaski i zaprojektowany z wyrafinowaną elegancją monitor FP 785, niesiony przez piękną modelkę bardziej przypominał ekskluzywną torebkę niż urządzenie elektroniczne. Nowy monitor to pierwsze tak doskonałe połączenie sztuki i techniki, które radykalnie zmieni wyobrażenie o wystroju miejsca pracy w biurze i w domu.