Ruszyła polska edycja programu Gillette Champions
  • 0
  • 1
7.03.2008

Ruszyła polska edycja programu Gillette Champions

Polska edycja międzynarodowego programu Gillette Champions, której ambasadorami są trzej światowej klasy sportowcy, Thierry Henry, Tiger Woods, Roger Federer, została oficjalnie zainaugurowana 4 marca 2008, podczas spotkania z przedstawicielami mediów w Champions Bar w Warszawie. W ramach programu Gillette Champions realizowanego w Polsce, marka Gillette we współpracy z Instytutem Pentor zrealizowała badanie „Jak Polacy spędzają poranki”. Wyniki badania zostały przedstawione w trakcie wydarzenia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 marca 2008