Kampania Škody w nowej identyfikacji wizualnej - Marketing przy Kawie
Ruszyła pierwsza kampania Škody w nowej identyfikacji wizualnej
  • 1
  • 3
4.04.2023

Ruszyła pierwsza kampania Škody w nowej identyfikacji wizualnej

„Nowa Škoda Enyaq Coupé. Mój elektryczny SUV” to hasło pierwszej kampanii marki w nowej identyfikacji wizualnej. Do współpracy przy produkcji reklamy marka zaprosiła polską pilotkę Joannę Biedermann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 kwietnia 2023

3 kwietnia 2023