Ruszyła nowa kampania marki Bravera Control
  • 1
  • 1
18.07.2022

Ruszyła nowa kampania marki Bravera Control

Celem kampanii jest dotarcie do młodszej grupy docelowej borykającej się z problemem przedwczesnego wytrysku oraz mówienie o problemie w sposób przystępny, z przymrużeniem oka.

Od 9 lipca w największych mediach ogólnopolskich ruszyła kampania Bravera Control. To pierwszy i jedyny lek na rynku polskim, który jest:

  • dostępny w aptekach bez recepty;
  • przeznaczony do leczenia przedwczesnego wytrysku (w odniesieniu do danych z Rejestru Produktów Leczniczych według wyszukiwarki rejestrymedyczne.ezdrowie.gov.pl).

Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział marketingu firmy Aflofarm. Produkcją spotów zajął się jej wewnętrzny dział produkcji filmowej. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Spoty pojawią się na antenie m.in. TVP1, TVP2, TVN oraz Polsatu. Kampanii będzie towarzyszył dostępny na YouTube materiał instruktażowy.

Kampania potrwa do końca wakacji.

  • 1
Ruszyła nowa kampania marki Bravera Control

Ruszyła nowa kampania marki Bravera Control

 

18 lipca 2022