Ruszyła letnia aktywacja „Danio Shake It” (wideo)
  • 1
  • 1
8.07.2016

Ruszyła letnia aktywacja „Danio Shake It” (wideo)

11 lipca w telewizji ukaże się reklama Danio, w której tancerze dają popis umiejętności na dachu jednego z warszawskich wieżowców. W ramach aktywności marka we współpracy z TVN przygotowała także program taneczny „You Can Shake!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2016

Silver generation coraz ważniejsza w strategiach handlowców i producentów FMCG (infografika)

Rośnie grupa konsumentów zwana umownie silver generation. Jednocześnie wzrasta jej znaczenie m.in. dla handlu i sektora FMCG. Obecnie udział tej grupy w całkowitej wartości zakupów dokonywanych przez polskie gospodarstwa domowe wynosi 29,9%. Z estymacji przeprowadzonych przez analityków GfK w ramach badania „Silver Generation” wynika, że w 2035 r. udział ten wzrośnie do 36,9%.