- 1
- 3
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”
Tchibo pokazuje kolejną odsłonę kampanii mediowej „Tchibo Exclusive. Rozjaśnia myśli”. Działania obejmują m.in. aktywności w mediach online, a także w telewizji.
Komunikacja została podzielona na dwa etapy. W marcu Tchibo rozpoczęło szeroką kampanię telewizyjną. Emitowany spot pokazuje poranek bohaterki. Ta w rezultacie natłoku codziennych zadań zapomina, że budzi się w sobotę, a nie w dzień roboczy. Spot pochodzi z ubiegłorocznej kampanii.
– Odświeżając pozycjonowanie marki, bazowaliśmy na insighcie, który mówi o tym, że wielu z nas nie tyle potrzebuje o poranku „kopa energetycznego”, ile chwili dla siebie. Spokojnego momentu na poukładanie myśli, planów i zadań do wykonania w nadchodzącym dniu. Chwila z filiżanką Tchibo Exclusive ma pomóc rozjaśnić myśli. Segment kawy ziarnistej notuje najbardziej dynamiczny wzrost w kategorii. Dlatego w tym roku w spocie telewizyjnym oraz materiałach digitalowych wzmocniliśmy komunikat dotyczący ziaren w portfolio Tchibo Exclusive – mówi Małgorzata Kicia, brand menedżerka marki.
15 maja ruszyła także dwumiesięczna, ogólnopolska kampania online
Marka Tchibo Exclusive jest obecna na Facebooku, Instagramie, YouTube, VOD, a także w reklamie display na portalach informacyjnych, m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia. Planowane są również działania na TikToku i Spotify (marka szykuje specjalne playlisty, które mają pomóc zebrać myśli). Są to kanały, w których Tchibo do tej pory nie było aktywne.
Podstawą komunikacji digitalowej będą życiowe sytuacje, w których potrzebne bywa rozjaśnienie myśli. Rozwiązanie pojawia się właśnie po wypiciu filiżanki kawy. W warstwie kreatywnej marka bawi się konwencją drobnych pomyłek, które zdarzają się każdemu z nas. Wykorzystywane w kampanii komunikaty dostosowano do różnych grup wiekowych i zachowań konsumentów.
Spot telewizyjny oraz kreacje do kampanii online przygotowała agencja Grey. Za część materiałów video odpowiada także agencja MullenLowe Warsaw. Zakupem mediów zajęło się OMD.
- 3