Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate” promująca mleko
  • 1
  • 2
27.10.2021

Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate” promująca mleko

25 października wystartowała kampania „Wszyscy lubią Łaciate”. Nowa idea kreatywna została zawarta w reklamach telewizyjnych i internetowych, w tym na YouTube.

W ramach kampanii telewizyjnej konsumenci będą mogli zobaczyć spot, w którym zwierzęcy bohaterowie odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego wszyscy lubią Łaciate?”. Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które będą podkreślać najważniejsze wartości produktu.

Kreacja będzie widoczna w kanałach ogólnopolskich i tematycznych w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełni kampania banerowa w sieci Google i aplikacjach zakupowych.

Za realizację kampanii ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest brand manager Lucyna Kulągowska. Strategię i kreację przygotowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

  • 2
Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate”

Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate”

Ruszyła kampania „Wszyscy lubią Łaciate”

27 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologii

CNN International Commercial połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje obrandowaną serię filmów „Better tech for all” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę „Tech for good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji ma pozwolić firmie Samsung dotrzeć do odbiorców z całego świata.

26 października 2021