Ruszyła kampania wizerunkowa TV Biznes
  • 0
  • 1
16.05.2006

Ruszyła kampania wizerunkowa TV Biznes

”Liczą się pieniądze” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa TV Biznes. Swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TV Biznes), prasę codzienną (Puls Biznesu, Rynki Zagraniczne) magazyny (m.in. OZON, Wprost, Gazetę Małych i Średnich Przedsiębiorców, EURO 25), radio RMF oraz internet (wp.pl, bankier.pl, money.pl, medianews.com.pl)
Kreację przygotowano w studio graficznym TV Biznes.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2006

„Nagrody, że ja grilluję”

W połowie maja br. rozpoczął się wielki konkurs dla detalistów pod hasłem „Nagrody, że ja grilluję”. Konkurs firmy Indykpol potrwa do 31 sierpnia br. Będzie on polegał na wysyłaniu SMS-ów z kodami zamieszczonymi na etykietach promocyjnych produktów z oferty grillowej Indykpolu. W szesnastoproduktowej ofercie znajduje się szeroki wybór kiełbas, m.in. grillowa, ogniskowa, wyborowa czy toruńska premium, a także skrzydełka i steki z indyka.