Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks (wideo) - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks (wideo)
  • 1
  • 3
3.04.2012

Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks (wideo)

Playlink rozpoczyna promocję World of Tanks – gry typu MMO, w której gracz wciela się w dowódcę czołgu i bierze udział w starciach taktycznych. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 kwietnia 2012

2 kwietnia 2012