Ruszyła kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz, zatytułowana „Polska pełna innowacji”
  • 1
  • 2
22.11.2021

Ruszyła kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz, zatytułowana „Polska pełna innowacji”

15 listopada 2021 r. wystartowała kampania „Polska pełna innowacji” Sieci Badawczej Łukasiewicz. Działania potrwają do 3 grudnia. Prowadzone są w całości w Internecie, a ich głównym celem ma być zwiększenie rozpoznawalności marki jako miejsca oferującego przedsiębiorcom wypracowanie wspólnie z naukowcami innowacji wspierających biznes.

W kreacji autorzy pomysłu przedstawiają sieć Łukasiewicz za pomocą zbioru cząsteczek symbolizujących pomysły, idee, odkrycia. Z chaotycznego ruchu przechodzi to w formowanie obrazów symbolizujących innowacje, a jednocześnie odpowiadających czterem kierunkom badawczym. Łącząc świat nauki i biznesu (kolory biały i zielony), sieć przekształca się w rozwiązania odpowiadające na potrzeby klienta. Kampania podkreśla, że dzięki Łukasiewiczowi każdy projekt B+R może stać się częścią wielkich zmian.

Kampania wizerunkowa skierowana jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższej i średniej kadry zarządzającej, managerów. W grupie docelowej znalazły się również osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych czy pracownicy obszarów badawczych. Zwłaszcza w firmach, gdzie już trwają rozważania nad wdrożeniem innowacji.

Działania będą prowadzone za pośrednictwem kanałów takich jak Facebook i Instagram Ads, YouTube Ads, Google Ads czy programmatic. W ich zakres wejdą także aktywności na dużych portalach informacyjnych oraz influencer marketing i e-mailing.

Sieć Badawcza Łukasiewicz oferuje biznesowi system „rzucania wyzwań”. W jego ramach grupa 4500 naukowców przyjmuje wyzwanie biznesowe i w nie więcej niż 15 dni roboczych proponuje opracowanie skutecznego rozwiązania. Co ważne, przedsiębiorcy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z przygotowaniem pomysłu na prace badawcze, a jeśli odpowiedzią na problem przedsiębiorcy jest gotowe rozwiązanie, badanie lub certyfikacja, całość trwa jeszcze krócej.

Łukasiewicz ma do dyspozycji ponad 400 laboratoriów, tysiące urządzeń aparatury badawczej, w tym unikalne na skalę kraju, Europy i świata. Działa w obszarach badawczych:

  • Zdrowie,
  • Inteligentna i czysta mobilność,
  • Transformacja cyfrowa,
  • Zrównoważona gospodarka i energia.

Kampanię realizują agencje: Fabryka Marketingu i Today.

  • 2
kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz

Ruszyła kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz

22 listopada 2021

19 listopada 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.11.2021

Facebook testuje nowe ograniczenia dotyczące wyświetlania reklam i kontrolowania treści

Trwa debata na temat potencjalnie negatywnego wpływu algorytmu facebookowego News Feeda na szersze nawyki związane z konsumpcją treści. W tym czasie firma Marka Zuckerberga testuje szereg nowych opcji kontroli treści zarówno dla osób fizycznych, jak i reklamodawców. Dzięki nim internauci mają zyskać wpływ na to, co widzą w serwisie. Z kolei marki być może będą mogły w końcu uniknąć niechcianych kontekstów.