Tworzenie parków narodowych promuje NFOŚiGW - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania promująca tworzenie parków narodowych
  • 2
  • 1
26.11.2024

Ruszyła kampania promująca tworzenie parków narodowych

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął kampanię promującą ochronę dziedzictwa przyrodniczego w Polsce. W szczególności promuje tworzenie parków narodowych.

Kampania skupia się na nagłaśnianiu utworzenia planowanego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry, który ma chronić unikalny ekosystem Międzyodrza. Jej celem jest poinformowanie o:

  • korzyściach z utworzenia parków narodowych na wyjątkowych obszarach polskiej przyrody,
  • wsparciu finansowym parków narodowych przez NFOŚiGW,
  • zainicjowaniu prac nad utworzeniem nowego parku narodowego.

W ramach kampanii powstały dwa spoty: do emisji telewizyjnej i kinowej. W spocie kinowym zamiast obrazów wykorzystano wyłącznie autentyczne dźwięki natury, zarejestrowane w rejonie przyszłego Parku Narodowego Doliny Dolnej Odry. Odgłosy te pozwalają widzom zanurzyć się w atmosferze dzikiej przyrody. Spot telewizyjny łączy te same dźwięki z ujęciami ukazującymi piękno Doliny Dolnej Odry.

Tworzenie nowych parków narodowych to nie tylko kwestia ochrony przyrody, ale także inwestycja w przyszłość nas wszystkich. Kampania ma na celu uświadomienie, jak cenne są te obszary dla naszego dziedzictwa i jakości życia.

Kampanię realizują agencje Mediahub i MullenLowe Warsaw, należące do MullenLowe Group. Zleceniodawcy:

  • Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW),
  • Ministerstwo Klimatu i Środowiska.

Koncepcję kampanii opracowano we współpracy z Michałem Zygmuntem – muzykiem i pasjonatem rejestrowania dźwięków natury. To on stworzył ścieżkę dźwiękową spotów. Za wizualną stronę kampanii odpowiada Piotr Piznal, fotograf przyrody aktywnie działający na rzecz utworzenia parku narodowego. Obaj twórcy angażują się w ochronę przyrody Doliny Dolnej Odry.

Spoty można oglądać w telewizji (w tym w serwisach VOD) oraz w wybranych sieciach kinowych.

  • 1
Kampania promująca tworzenie parków narodowych

Kampania promująca tworzenie parków narodowych

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 listopada 2024

  • 0
  • 2
  • 0
26.11.2024

Polacy na skali szczęścia w raporcie Mars Wrigley Polska

Firma Mars Wrigley Polska rozpoczęła kampanię informacyjną, której główną osią jest raport „Mars Happiness Index: Polacy na skali szczęścia”. Bada on zagadnienia związane ze szczęściem i ukazuje autorski wskaźnik poziomu zadowolenia z życia. Polacy ocenili swój poziom szczęścia na 67 punktów na 100 możliwych, postrzegając siebie samych jako szczęśliwszych od innych. Wydanie publikacji i akcja informacyjna są realizacją długofalowej misji marki, którą jest „budowanie lepszego świata”.