Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”
  • 1
  • 1
5.08.2020

Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”

Wystartowała ogólnopolska akcja zatytułowana „Powrót do kin studyjnych”. Organizowana jest przez Stowarzyszenie Kin Studyjnych, operatora sieci Kin Studyjnych i Lokalnych przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Spot nawiązuje do perypetii bohatera filmu „Dzień świra”.

12 marca w związku z zagrożeniem epidemicznym została podjęta decyzja o zamknięciu instytucji kultury, w tym ponad 230 małych i średnich kin. Branża audiowizualna stanęła w miejscu na prawie trzy miesiące. Szansą dla kin studyjnych w całej Polsce było przeniesienie części działalności do Internetu.

W efekcie powstała platforma Mojeekino.pl. 6 czerwca przywrócono działalność wielu instytucji kultury. Zasady ich funkcjonowania zgodnie z wytycznymi sanitarnymi sprawiły jednak, że nie wszyscy widzowie mogli powrócić do kin. W lipcu ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”.

W jej ramach przygotowano spot. Ponadto w wybranych kinach w całej Polsce między 24 a 26 lipca widzowie mogli kupić bilety w promocyjnej cenie na wyselekcjonowany repertuar filmowy.

Spot kampanii został zrealizowany m.in. we współpracy z Jerzym Satanowskim, autorem ścieżki dźwiękowej do filmu „Dzień świra” w reżyserii Marka Koterskiego.

  • 1
„Powrót do kin studyjnych”

Kampania „Powrót do kin studyjnych”

 

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.