Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych” - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”
  • 1
  • 1
5.08.2020

Ruszyła kampania „Powrót do kin studyjnych”

Wystartowała ogólnopolska akcja zatytułowana „Powrót do kin studyjnych”. Organizowana jest przez Stowarzyszenie Kin Studyjnych, operatora sieci Kin Studyjnych i Lokalnych przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Spot nawiązuje do perypetii bohatera filmu „Dzień świra”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 sierpnia 2020

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
5.08.2020

Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”

Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.