Ruszyła kampania Orange promująca Światłowód Pro 2.0
  • 1
  • 1
26.01.2023

Ruszyła kampania Orange promująca Światłowód Pro 2.0

W spotach nowej kampanii Orange spotykamy się z rodziną, o której można by powiedzieć, że to rodzina typu 2 + 2 + 1. Oprócz dwojga rodziców i dwójki ich dzieci – dziewczynki i chłopca – w domu mieszka także Max – inteligentny robot wielozadaniowy.

Max ma ogromną wiedzę o świecie. Bardzo szybko uczy się nowych rzeczy, a szczególnie rozumienia ludzkich emocji. Jednak wciąż pewne zachowania i zwyczaje domowników są dla niego trudne do zrozumienia. W spocie Max sam stawia sobie wyzwanie: będzie się ścigał z najszybszym internetem. Kto zwycięży: Światłowód Pro 2.0 czy Max?

Już w świątecznym spocie widać było próbkę możliwości robota, kiedy precyzyjnymi rzutami rozkładał na wigilijnym stole sztućce i zastawę. Tym razem jednak był bez szans. Spot pokazuje, że nawet na wielu urządzeniach jednocześnie Orange Światłowód jest niepokonany.

Spot z jednej strony przekazuje, że dzięki szybkiemu i stabilnemu światłowodowi każdy z domowników może korzystać z internetu tak, jak lubi. Z drugiej – podkreśla rodzinność i radość ze spędzania czasu razem.

Za kreację spotu w reżyserii Sebastiana Pańczyka odpowiada agencja Leo Burnett. Nad produkcją czuwało studio Graffiti. Postprodukcję wykonało studio Orka, a udźwiękowienie – Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media, zaś odsłona kampanii w social mediach – Follow Agency.

  • 1
Światłowód Pro 2.0 promowany spotem z robotem Maxem

Ruszyła kampania Orange Polska promująca Światłowód Pro 2.0

25 stycznia 2023