- 1
- 1
Ruszyła kampania Orange promująca Światłowód Pro 2.0
W spotach nowej kampanii Orange spotykamy się z rodziną, o której można by powiedzieć, że to rodzina typu 2 + 2 + 1. Oprócz dwojga rodziców i dwójki ich dzieci – dziewczynki i chłopca – w domu mieszka także Max – inteligentny robot wielozadaniowy.
Max ma ogromną wiedzę o świecie. Bardzo szybko uczy się nowych rzeczy, a szczególnie rozumienia ludzkich emocji. Jednak wciąż pewne zachowania i zwyczaje domowników są dla niego trudne do zrozumienia. W spocie Max sam stawia sobie wyzwanie: będzie się ścigał z najszybszym internetem. Kto zwycięży: Światłowód Pro 2.0 czy Max?
Już w świątecznym spocie widać było próbkę możliwości robota, kiedy precyzyjnymi rzutami rozkładał na wigilijnym stole sztućce i zastawę. Tym razem jednak był bez szans. Spot pokazuje, że nawet na wielu urządzeniach jednocześnie Orange Światłowód jest niepokonany.
Spot z jednej strony przekazuje, że dzięki szybkiemu i stabilnemu światłowodowi każdy z domowników może korzystać z internetu tak, jak lubi. Z drugiej – podkreśla rodzinność i radość ze spędzania czasu razem.
Za kreację spotu w reżyserii Sebastiana Pańczyka odpowiada agencja Leo Burnett. Nad produkcją czuwało studio Graffiti. Postprodukcję wykonało studio Orka, a udźwiękowienie – Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media, zaś odsłona kampanii w social mediach – Follow Agency.
- 1