Ruszyła kampania na temat polskiego rybołówstwa oraz racjonalnego wykorzystania zasobów Morza Bałtyckiego
  • 1
  • 1
30.11.2020

Ruszyła kampania na temat polskiego rybołówstwa oraz racjonalnego wykorzystania zasobów Morza Bałtyckiego

Naturalnie Bałtyckie jest nową marką na rynku produktów rybnych, wspierającą świadomą konsumpcję ryb bałtyckich. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, radiu oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2020

Nationale-Nederlanden w kampanii skłania do znalezienia zgubionego ja

Ubezpieczyciel Nationale-Nederlanden rozpoczął kampanię „Zgubiłem swoje ja”. Zwraca w niej uwagę na to, że ludzie troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestyle’owa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.