Ruszyła kampania informacyjna "Bomby"
  • 0
  • 1
19.01.2007

Ruszyła kampania informacyjna „Bomby”

W dniu 19 stycznia 2007 r. wystartowała kampania promocyjna „Bomby” w reż. Macieja Kowalewskiego – spektaklu, który z początkiem 2007 roku przenosi się na stałe do Centrum Artystycznego Montownia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54827 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

Samochód rajdowy dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Legendarny rajd Dakar to nie tylko rywalizacja sportowa. W tym ekstremalnym sprawdzianie ludzi i maszyn bardzo ważna jest gotowość niesienia pomocy potrzebującym i wzajemne wsparcie. Wie o tym dobrze Diverse Extreme TVN Turbo Team, największy polski zespół w 29. edycji rajdu Dakar. Jeden z samochodów teamu, rajdowy Land Rover EvoDakar, został przekazany na licytację podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Znalazł nabywcę za imponującą cenę 123 100 zł.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

Uwaga konsumentów priorytetem w nowej sieciowej filozofii Starcom

Dom mediowy Starcom wdraża w Polsce zasady nowej sieciowej filozofii „Connections that captivate”. Priorytetem w nowej globalnej strategii Starcomu jest uwaga konsumentów – Kiedyś celem komunikacji reklamowej była ekspozycja, ale ten schemat przestał działać, ze względu na: niechęć odbiorców do natłoku reklam, coraz większe możliwości wyboru kanałów komunikacji, nowe techniczne możliwości unikania reklam. To wszystko oznacza, że „władza” jest obecnie w rękach odbiorców, bo to oni kontrolują treść jaką otrzymują z mediów – mówi Rafał Ciszewski, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Starcom.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.01.2007

DHL Express – Firma Bliska Środowisku

Firma DHL Express (Poland) otrzymała certyfikat i wyróżnienie w konkursie ekologicznym prowadzonym w ramach ogólnopolskiego programu „Firma Bliska Środowisku 2006”. Nominację i certyfikat wręczono ogółem 35 firmom. Tylko 3 z nich, w tym firmie DHL Express, przyznano wyróżnienie za szczególne osiągnięcia na tym polu. Organizatorem przedsięwzięcia jest Forum Promocji Biznesu, a Patronat Honorowy nad przedsięwzięciem objął Minister Środowiska.