Ruszyła kampania „Ikea z Polską od 60 lat na dobre i na... lepsze”
  • 2
  • 6
2.03.2021

Ruszyła kampania „Ikea z Polską od 60 lat na dobre i na… lepsze”

15 lutego wystartowała kampania Ikei, przedstawiająca 60-letnią relację firmy z Polską. Celem akcji jest przybliżenie historii tej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki w duchu zrównoważonego rozwoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2021

TikTok powołuje Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa

TikTok kontynuuje działania w zakresie zwiększania bezpieczeństwa użytkowników, powołując Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa. Zadaniem rady złożonej z liderów opinii oraz ekspertów reprezentujących różne sektory będzie opiniowanie i doradzanie w zakresie polityki i praktyk moderacji treści. Także pomoc w kształtowaniu regionalnych i globalnych wytycznych odpowiadających na obecne i przyszłe wyzwania platformy.