Ruszyła kampania „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen”
  • 1
  • 1
2.04.2021

Ruszyła kampania „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen”

​PKN Orlen wystartował z wiosenną akcją promocyjną pod hasłem: „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen”. Koncern zachęca, aby, tankując paliwo, spróbować jednej z przekąsek z menu StopCafe. Obecnie są one oferowane w promocyjnej cenie.

Segment detaliczny Grupy Orlen ma obecnie duży wkład w wyniki koncernu, dlatego PKN Orlen konsekwentnie stawia na jego rozwój. W 2020 r. zysk operacyjny tego segmentu osiągnął rekordowy poziom 3,3 mld zł. Ten obszar jest też ważnym elementem strategii Grupy w perspektywie dziesięciu lat.

Celem akcji „Tak wiele dobrego na stacjach Orlen” jest zachęcenie kierowców do skorzystania z oferty gastronomicznej na stacjach. Przez cały miesiąc klienci tankujący paliwo za minimum 100 zł będą mogli kupić wrapa za 5 zł. Akcji towarzyszy 30-sekundowy film promocyjny.

Komunikacja prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz w Internecie, a także we własnych kanałach PKN Orlen, w tym na nośnikach POS na stacjach koncernu.

Kampanię od strony kreatywnej przygotowała i zrealizowała agencja Grey we współpracy z domem mediowym Sigma Bis.

  • 1
Segment detaliczny Grupy Orlen promowany w kampanii

Segment detaliczny Grupy Orlen promowany w kampanii

2 kwietnia 2021