Ruszyła kampania „Decathlon sprawdza się w sporcie” - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania „Decathlon sprawdza się w sporcie”
  • 3
  • 5
5.02.2020

Ruszyła kampania „Decathlon sprawdza się w sporcie”

Marka sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła kampanię, w której nie obiecuje konsumentom, że przebiegnie za nich maraton czy zdobędzie szczyt. Zobowiązuje się jednak do tego, że jej sprzęt sprawdzi się w sporcie. W reklamach pokazuje sport w taki sposób, w jaki ludzie widzą go na co dzień, gdy wybierają się do parku pobiegać czy kibicują komuś na mecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2020